شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 11:50 قبل از ظهر

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


ما برآنیم گامی هرچند کوچک درجهت شناساندن مظلومیتها ونشان دادن جنایت ها در طول تاریخ برداریم هرکس همگامی مارا میطلبد مادنبال هم مسیریم واین به آن معنا نیست که اجازه سخن به مخالفین نمیدهیم بلکه میخواهیم حرفی برای گفتن باقی نمانده باشد دراین گفتگوی دور از تعصب وپیش داوری و توهین به همگامان خیرمقدم میگوییم صفای قدومتان
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 156
نویسنده پیام
asrarevelayat آفلاین


ارسال‌ها : 41
عضویت: 7 /12 /1390

تشکر شده : 12
توضیحاتی پیرامون تشیع وهابیت و مذاهب چهارگانه تسنن
توضیحاتی پیرامون تشیع وهابیت و مذاهب چهارگانه تسنن
محمد امین انطاکی معتقده که مذهب شیعه اصل و اساس مذاهب اربعه ست

و دلیلشم اینه که ابوحنیفه اولین کسیه که علومشو از امام جعفر صادق(ع) یاد گرفته

و در باره ی شاگردیش میگه:اگرنبود آن دو سالی که در محضر امام صادق (ع) کسب علوم و حقایق کردم هر آینه هلاک میشدم.(لولا السنتان لهلک النعمان)

مالک هم آراء فقهیه خودشو از کتاب های ابو حنیفه استفاده کرده و شافعی هم شاگردش بوده و معلوماتشو از اون گرفته بعدشم احمد حنبل هم شاگرد او بوده و تو معلوماتش مدیونشه!!!

پس هر چی از مذهب که بین تشیع و تسنن مشترکه مرهون راهنمایی های امام صادق(ع) ست و مسائلی که مخالف عقیده ی تشیعه خودشون به مقتضای فکریشون فتوا دادن.

حالا وهابیت..اینا دارای عقاید به شدت افراطی هستن و کینه و عداوت زیاده از حدی با خاندان رسالت دارن که خراب کردن قبور این خاندان توسط وهابیت چهره ی پاک اسلام و لکه دار کرده.

اونا حتی تصمیم گرفته بودن ضریح مقدس نبی اکرم و به خاطر این که با عقاید خرافیشون سازگاری نداره از بین ببرن ولی با مخالفت جهان اسلام مواجه شدن. عقاید این فرقه توسط ((محمد بن عبدالوهاب)) (۱۱۱۱-۱۲۰۶) پایه گزاری شده که مخالف تمام فرقه ی اسلامی ست تا اونجایی که بعضی از افراطیونشون دیگران و کافر میدونن و ریختن خونشون رو جایز میدونن!!

احترام به گذشتگان حتی پیامبر وامامان و پیشوایان و حرام میدونن و درست کردن بنا روی قبور پاکشون و زیارت و توصل به آنها رو خلاف شرع اعلام کردن. تو این عقیده به قدری راه افراط رفتن که گذاشتن دست بر روی قبور و بوسیدن و تبرک جستن و شرک میدونن(با این که تو قرآن تبرک جستن بارها ذکرشده) باید بدونین که اهل تسنن(ونه وهابیت) خودشون و به ضریح پیامبر متبرک میکنند و به زیارت خلفا ی دینیشون میرن.

افرادی مثل ابن تیمیه و ابن حجر و حفناوی و موسی جارالله و احمد امین و جبهانی و ... بدون هیچ تحقیقی شیعه را بت پرست میخوانند و حتی شیخ نوح مجرم در ضمن فتوای طولانی علنا شیعه را کافر خوانده و قتل آنها و اسیر کردن زنانشان و غارت اموالشان را واجب میداند!! (المرء عدو ما جهل به= هرکسی به چیزهایی که به آنها جاهل است دشمن می باشد)این در حالیه که عده ی کثیری از علماء تسنن مثل شیخ محمود شلتوت مفتی اعظم سابق اهل تسنن و رئیس سابق دانشگاه الازهر با فتوایی صراحتا عمل به مذ هب شیعه رو کافی میدونه.

حتی جمعی از متعصبین حلب (که بزرگان و معتدلهای اصل تسنن نیز با آنها موافق نیستند) موسسه ای به نام جمعیه الوعده المحمدیه الی صراط المستقیم تشکیل دادن و کتابی هم به اسمشون انتشار دادن که مذهب شیعه گری و مذهب خطرناکی اعلام کرده و اعلام کرده جدا باید با آنها مبارزه کرد!

حالا گناه شیعه چیه؟ تنها گناه شیعه اینه که به خلافت هیچ یک از خلفا غیرازائمه اطهار و پیشوایان معصوم خود عقیده نداره و همین عقیده گناه شیعیانه!

یه روایتی از پیامبر(ص) نقل شده که عامه و خاصه قبولش دارن میفرمایند: بعد از من در آینده ی نزدیکی امت اسلامی۷۳ فرقه میشوند وتمام آنها جز یک فرقه در گمراهی و ضلالت میباشند(ستفترق امتی علی ثلاث وسبعین فرقه کلها فی النار الافرقه واحده).

از طرفی یه روایت دیگه هم نقل شده که میفرمایند: اهل بیت من به منزله ی کشتی نوح است هر کس خود را در آغوش این کشتی قرار دهد نجات میابد و کسیکه از آن جدا بماند غرق و هلاک میشود(مثل اهل بیتی کسفینه نوح من رکبها نجی ومن تخلف عنها غرق و هلک)

لازمه بگم وحی الهی که سرچشمه ی ادیان آسمانیه تو خونه ی اهل بیت نازل شده و به همین دلیل اونا بهتر از دیگران لسان وحی و میفهمند.

یه روایت معروف که شیعه و سنی اونو به حد تواتر ذکر کردن اینه:من در میان شمادو چیز گران مایه کتاب خدا و اهلبیت خودم را به امانت می گذارم و از دنیا میروم اگر شما به این دو تمسک جویید هر گز بعد از من گمراه نمیشوید واین را نیز بدانید که این دو از هم جدا نمیشوند تا در بهشت بر من وارد شوند پس ببینید درباره ی این دو امانت که به شما سپردم چگونه رفتار میکنید.( انی تارک فیکم الثقلین کتاب الله و عترتی ما ان تمسکتم بهما لن تضلوا من بعدی ابدا وانهمالن یفترقا حتی یردا علی الحوض فانظروا کیف تخلفونی فیهما)

پس اعتقاد شیعه به ولایت اهل بیت و اولاد پیامبر نمیتونه عقیده ی باطلی باشه واین احادیث که مورد اتفاق هردو مذهبه وجوب تبعیت از ائمه معصومین و ثابت میکنه.(حالامن تو تیتر ۲ به کمک شیخ امین اثبات میکنم اهل بیت معصوم دقیقا چه کسانین)

من (شیخ امین انطاکی) که ۲۵ سال به مذهب تسنن بودم با خواندن کتاب المراجعات سید عبدالحسین شرف الدین موسوی عاملی دوای درد خود را یافتم زیرا تا قبل از آن در برابر برهان های شیعیان خود را عاجز میافتم. دراین کتاب(المراجعات) مناظره ی بین نویسنده و شیخ سلیم بشری رئیس اسبق دانشگاه الازهر که به خصوص اغلب دلائل آن عالم مجاهد متکی به کتابهای خوده عامه و اخبار تسنن بود سخت مرا تکان داد.(بقیه ی احوالاته ایشون و اگه دوس دارین بخونین که چه جوری با داداشش کل کل کرده و اونم مشتاق کرده کتابشو بخرین)

امضای کاربر : انا رافضی...........
شاید تنها چیزیه که تو این دنیا بهش افتخار میکنم..
چهارشنبه 11 آبان 1390 - 11:51
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :