شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 10:39 قبل از ظهر

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


ما برآنیم گامی هرچند کوچک درجهت شناساندن مظلومیتها ونشان دادن جنایت ها در طول تاریخ برداریم هرکس همگامی مارا میطلبد مادنبال هم مسیریم واین به آن معنا نیست که اجازه سخن به مخالفین نمیدهیم بلکه میخواهیم حرفی برای گفتن باقی نمانده باشد دراین گفتگوی دور از تعصب وپیش داوری و توهین به همگامان خیرمقدم میگوییم صفای قدومتان
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 549
نویسنده پیام
21tir آفلاین



عضویت: 10 /10 /-622


معجزه و فضیلتی از امام حسین (ع) که نمودار اثبات امامت و وصایت ایشان است.
یکی از زنان دانشمند به نام ام سلیم که با کتاب های آسمانی مانند تورات و انجیل بسیار آشنایی داشت٬ پس از آنکه خدمت پیامبر اکرم و امیرالمومنین و امام مجتبی شرفیاب شده و معجزاتی از آن بزرگواران مشاهده کرده بود٬ خدمت حضرت امام حسین (ع) رسید.

ایشان می گوید: بعد از آن که خدمت امام حسین(ع) رسیدم٬ اوصاف و نشانه های آن حضرت را همانطور که در کتابهای آسمانی خوانده بودم در ایشان مشاهده کردم٬ ولی چون کودکی- به ظاهر - کوچک بود متحیر شدم که چگونه از ایشان نشانه امامت و معجزه بخواهم.

در هر صورت نزدیک آن حضرت شدم در حالی که آن حضرت بر لبه سکوی مسجد نشسته بودند. عرض کردم : شما چه کسی هستید؟

آن حضرت فرمودند: من گمشده تو هستم ای ام سلیم٬ من خلیفه اوصیای خداوند هستم من پدر نه امام هادی می باشم. من جانشین برادرم امام حسن مجتبی (ع) و خلیفه او هستم و او خلیفه پدرم حضرت علی بن ابی طالب (ع) و ایشان خلیفه رسول خدا (ص) می باشند.

ام سلیم می گوید: من از گفتار و بیان حضرت امام حسین (ع) در آن زمان کودکی بسیار متعجب و شگفت زده شدم. عرض کردم: علامت و نشانه درستی گفتار شما چیست؟ آن حضرت فرمودند: چند عدد ریگ از روی زمین بردار و به من بده . چند عدد ریگ از روی زمین برداشتم و تحویل ایشان دادم آن حضرت سنگها را در کف دستان مبارک خود قرار داد و آنها را به هم مالید تا تمامشان پودر شد سپس آنها را خمیر کرد و انگشتر مبارک خود را بر آن زد و نقش انگشتر بر خمیر نمایان گردید٬ سپس فرمود : ای ام سلیم خوب در آن دقت کن ٬ ببین چه میبینی؟ وقتی خوب دقت کردم دیدم اسامی مبارک پیامبر اکرم (ص) و حضرت امیرالمومنین و امام حسن و امام حسین و نه فرزندش علیهم الصلاة و السلام به همان ترتیبی که در کتابهای آسمانی خوانده و دیده بودم در آن می باشد٬ به همین خاطر بیش از حد متعجب شدم ٬ وبا خود گفتم: چه نشانه ها و علامتهای ارزشمند وعظیمی برایم آشکار شد؟ سپس عرض کردم: ای مولای من چنانچه ممکن باشد علامت دیگری نیز به من نشان بدهید. امام حسین (ع) تبسمی فرمود: در حالی که نشسته بود بلندشد و ایستاد ٬ سپس دست شریف خود را به سمت آسمان بالا برد ناگهان دیدم همانند عمود و ستونی آسمانها را شکافت و از چشم من ناپدید شد من فریادی کشیدم و بیهوش روی زمین افتادم ٬ پس از لحظه ای به هوش آمدم و چشمهای خود را باز کردم دیدم امام حسین (ع) دسته ای گل یاس در دست مبارک دارد و بر صورت و بینی من می گذارد تا امروز که سالهای سال از آن واقعه گذشته ٬ هنوز بوی آن گل یاس برایم باقی مانده است.

سپس عرض کردم : ای سرور من وصی و خلیفه شما کیست؟

حضرتش فرمودند: هر کس که مانند من و گذشتگان من ٬ چنین کاری را انجام دهند.

(عجایب و معجزات شگفت انگیز)

پنجشنبه 17 آذر 1390 - 19:45
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
asrarevelayat آفلاین



ارسال‌ها : 41
عضویت: 7 /12 /1390

تشکر شده : 12
پاسخ : 1 RE معجزه و فضیلتی از امام حسین (ع) که نمودار اثبات امامت و وصایت ایشان است.
سلام...
چقدر قشنگ بود...

امضای کاربر : انا رافضی...........
شاید تنها چیزیه که تو این دنیا بهش افتخار میکنم..
جمعه 18 آذر 1390 - 10:37
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :